188

Kedvezmények

Csatlakozzon a Magyar Autóklub mobilflottájához!

A Magyar Autóklub kizárólag tagjai számára új, rendkívül kedvező mobilelőfizetési lehetőséget nyit meg novembertől. A 100%-ban lebeszélhető havidíjak mellett klubtagjanik ingyenesen hívhatják egymást és a csatlakozási díj 0 Ft.

Miért éri meg a Magyar Autóklub flottájához csatlakozni?

  • A lakossági piaci árhoz képest jelentősen kedvezőbb havi és percdíjak
  • Klubtagok között ingyenes telefonálás
  • Nincs hűségidő és csatlakozási díj
  • Másodperc alapú elszámolás
  • Mobiltelefon választási lehetőség az előfizetés mellé
Csatlakozzon mobilflottánkhoz!

Kibővítettük mobilflotta ajánlatunkat!

Telefonáljon ingyen az egész családjával! Akciónkat visszavonásig meghosszabbítottuk!

Minden Klubtagunknak lehetősége van 1+1 helyett 1+4 kedvezményes előfizetést váltani mobilflottánkban. Az 5 kedvezményes előfizetésből maximum 1 db lehet meglévő Telenor havi díjas előfizetés vagy prepaid kártya, a többinek új vagy számhordozott előfizetésnek kell lennie.

A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.

Válasszon az Ön igényeinek megfelelő tarifacsomagot!

A részletekért jelentkezzen be honlapunkon saját profiloldalára: a Belépés gombra kattintva adja meg adatait (vagy regisztráljon), majd profiljában a baloldali menüpontok közül válassza a Mobilflotta elnevezésűt.

Készüléket is szeretne?

Az előfizetése mellé a választható készülékek listáját itt találja:  KÉSZÜLÉKEK 

Készüléket vásárolni 2 év hűségidő mellett lehetséges.

A kedvezményes előfizetést a Telenor bemutató és partnerhálózatában a Magyar Autóklub tagsági kártyájának bemutatásával igényelheti, de választhatja a telefonos értékesítést is.

Szerződjön kényelmesen!

Hogyan működik a telefonos értékesítés?

  • Az alul feltüntetett telefonszámokon várják hívását értékesítő kollegáink, akik válaszolnak kérdéseire és felveszik az igényeit, adatait.
  • Ezt követően egy rögzített vonalról kihívunk, majd ez alapján elkészül a hang alapú szerződés.
  • Nincs sorban állás és várakozás.
  • Futárszolgálat szállítja az új kártyát, vagy amennyiben igényelt a telefonkészüléket, az Ön által megadott címre

Várjuk hívását!

Széll Tamás +36 20 930 2354

Csehóné Elek Mária +36 20 930 2068

Kis Zsolt Géza +36 20 930 3238

Göttlinger Dávid +36 20 930 2527

FLOTTA KISOKOS

Miért jó ez nekem?

A flotta program a nyilvánosan elérhető lakossági ajánlatokhoz képest extra kedvezményekre jogosít:

  • - csoporton belül és a Magyar Autóklub céges előfizetésekkel is ingyenes beszélgetés,
  • - havidíj teljes egészében lebeszélhető,
  • - alacsony percdíjak,
  • - kedvező adatcsomagok,
  • - rendszeresen frissülő, akciós készüléklista elérése.

Minden olyan egyéb szolgáltatás elérhető, ami a céges telefonokon letiltott, pl.: roaming, DEEZER (online zene), myTV, stb.

Egy klubtag 1 db számot behozhat a flottába, hogy ingyen beszélhessenek egymás között.

Belépés után minden ügyintézést (készülékvásárlás, szolgáltatások megrendelése, módosítása, megszüntetése, adatok módosítása…) a klubtag közvetlenül intézhet, hiszen ő az Előfizető.

Ki veheti igénybe?

A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.

Egy tagság mellé egy kedvezményes előfizetést igényelhető, amely lehet már meglévő Telenor-os szám is.

Hogyan csatlakozhatok a programhoz?

Elegendő a Magyar Autóklub által kiállított tagsági kártya bemutatása a Telenor bármelyik üzletében! A tagsági kártya bemutatásával a Telenor üzletekben az ügyintézők azonosítani tudják, hogy kik a Magyar Autóklub tagjai és részletes tájékoztatást nyújtanak a Magyar Autóklub tagjai számára kialakított kedvezményes tarifákról.

Előzetesen hol érdeklődhetek a kedvezményes tarifákról és készülékárakról?

A készülékárak az alábbi linken érhetők el:  KÉSZÜLÉKEK 

Készülék vásárlása esetén 2 év hűséget kell vállalni.

Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznem a belépéshez?

Az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • - a szerződéskötő érvényes személyi igazolványa, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedélye (kártya), vagy érvényes útlevele
  • - lakcímkártya
  • - Magyar Autóklub tagságát igazoló kártya

Az átírás után kell-e bármilyen számlát fizetnem még a régi szolgáltatással kapcsolatban (Telenoros előfizetés esetében)?

Az átírás után kiállításra kerül egy végső, lezáró számla, melyet szintén be kell fizetni határidőre.

Lehet-e más a számlafizető?

Egy Előfizető hívószámaihoz más-más Számlafizető és számlázási cím is megadható.

Hány darab előfizetést vásárolhatok az új programban?

Minden, arra jogosult tag legfeljebb 1 db új előfizetést vásárolhat.

Ingyen hívhatom-e a családtagjaimat akiket a csomagba beléptek?

Igen. A flotta tagjai egymás között ingyen beszélnek.

Akár már most is rendelhetek új előfizetést és új készüléket?

Igen, természetesen. Az adatbekérő kitöltésénél erre is van lehetőség.

Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van valami feltétel?

A behozni kívánt új szám a szerződő klubtag nevén kell, hogy legyenek.

Lényeges feltétel még, hogy ne legyen az előfizetésen hűség sem, illetve az Előfizető nevén hátra maradt tartozás. Amennyiben a számon hűség van más szolgáltatónál (tarifahűség/készülékhűség/szolgáltatáshűség), és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézzen utána!

Mikortól lesz mobilnetem?

Az új mobilinternet csomag 96 órán belül, számlazárással aktiválódik. Ha sürgősen szükség van az adatcsomagra, van lehetőség azonnalival rendelni, azonban ennél a szolgáltatásnál nincs tört havi számlázás, tehát már 1 napért is az egész havi díjat ki kell fizetni.

Mi a számhordozás (más Szolgáltatótól való számáthozatal) folyamata?

Új előfizetés esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik az új előfizetés létrehozása. A szerződés átvételekor kapod kézhez az új SIM kártyát, melyet az első havidíj (mely a 4. számlázás során jóváíródik) ellenében vehet át.

Meglévő Telenoros szám migrálása esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.

Szolgáltatóváltás esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.

  1. Fontos, hogy számhordozásnál karakterre pontosan ugyanazokat az adatokat adja meg (személyi igazolvánnyal megegyező), mint ami az előző szolgáltatónál van, ugyanis ha valami nem egyezik, a hordozás meghiúsul! Érdemes lehet ezért akár felkeresni a régi szolgáltatót és adatellenőrzést kérni (adat változás pl.: Személyi igazolvány szám változás, névváltozás, lakcímváltozás miatt).
  2. Csak a szerződő nevén lévő előfizetéseket lehet hordozni (ha nem az ő nevén van, előtte az adott szolgáltatónál át kell íratni az övére).
  3. A Telenor központilag elvégzi a hordozást. Egy új SIM kártyát kap egy ideiglenes, 20-as hívószámmal, de már az új tarifával. A beállított és Önnel leegyeztetett időpontban, munkanapon 20 és 24 óra között az ideiglenes szám automatikusan lecserélődik a hordozott számra. Így a kedvezményes tarifát rögtön tudja használni, és a régi száma is megmarad.
    Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számot:
    • az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
    • az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).
  4. Elutasított számhordozás esetén a számcsere nem történik meg, erről sms értesítést kap.
    Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Telenornak, és indítják a hordozást (ráhordozás).
  5. FONTOS, hogy rendelkezzen Telenoros vagy kártyafüggetlen telefonkészülékkel! A Telenoros SIM kártya más szolgáltatók hálózatfüggő készülékeivel nem fog működni.
    Amennyiben nincs, vagy cserélni szeretné meglévő készülékét, a kedvezményes árlistáról van lehetősége rendelni telefont a hívószámhoz! Ebben az esetben kollégáink ezt az új SIM kártyával és a szerződéssel együtt szállítják ki.

Mi a teendő akkor ha másik szolgáltatónál voltam eddig és nem független a készülékem?

A hűségidő lejárta után, ha kérjük, a szolgáltatónk függetleníti, kikódolja a moblitelefont. Bátran érdeklődjön régi szolgáltatójánál!